När ingen annan ser.

På tåget läste jag en grymt bra bok som mamma hade tipsat mig om,
nämligen "När ingen annan ser". Den handlar om en pojke som blir sexuellt
utnyttjad
av sin far från 4 års ålder till 14. Boken är verklighetsbaserad och
riktigt rå och hemsk. Hans far lurade honom att alla gjorde så, så han förstod
inte att det var olagligt och fel fören han var omkring 12 år. Hans spenderade
flera år med att knarka och stjäla, allt för att glömma vad hans pappa hade
gjort. Jag tänker inte berätta mer, fall om att ni är sugna på att läsa den,
vilket jag verkligen rekomenderar.
Riktigt skrämmande att såna saker händer dagligen, vilket får mig att uppskatta
min familj och mitt liv ännu mer. Man glömmer lätt hur jäkla bra man har det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0