Nere

Igår, när jag undvek att plugga, kollade jag på mina gamla bilder på bdb.
När jag läste undertexterna så att säga, märkte jag hur nere jag har varit.
Speciellt en period där nästan alla texterna var något negativt om hur jag
inte orkade m.m. Och jag minns att jag verkligen menade det också. Men jag
hade glömt av hur illa det var. Jag var inte självmordsbenägen direkt,men
banne mig inte långt ifrån. Det fanns perioder då jag verkligen inte ville gå
upp på morgonen, då jag ville gömma mig från allt och alla. Det fanns
perioder då jag bara grät konstant. Men efter ett tag vände allt totalt.
För nästan exakt ett år sedan nu faktiskt. Sedan dess har jag varit riktigt
lycklig, tror jag i alla fall. Det känns så. Jag tror tyvärr att det var min klass
som fick mig att må dåligt, eftersom allt blev bättre då jag inte gick med dom
längre. Jag tror att det är därför i alla fall. Men ja, det var som sagt lite
deprimerande att kolla på viss bildtexter, det tog fram dåliga minnen.

Aja. Huvudsaken är att allt är bra nu i alla fall. Snart sommarlov förfan!
Nu ska jag återgå till plugget. Eller ja, jag har inte pluggat ett skit idag heller.
Puss


(Bild från festen i lördags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0