Potatisfestivalen

Först och främst vill jag börja med att dom som inte gillar potatisfestivalen
har inte alla hästar i stallet. Trots regn lyckas den vara det mysigaste eventet
i Alingsås. Jag var där både i torsdags och igår, i regnet. Men det ska visst
inte regna idag, så vi får väl hoppas på att SMHI håller vad den lovar.

Igår åkte jag den underbara virvelvinden, finns inget roligare än den.
Tack vare Joy och bröst så fick vi åka gratis (ja,jag är lite stolt) och jag fick
äntligen äta min beligska våffla, så jag har längtat! Jag fick dock syn på
spanska våfflor igår, som jag också är sugen på att prova. Så det blir nog
det ikväll. Potatisfestivalen är fyllt med massa godsaker, langos, rabarberstång,
våfflor, donuts m.m, så hur kan man inte gilla den? Jag brukade alltid äta
fish and chips också, men den tiden är förbi nu. När Issa och Max åt det
igår, var det chipsen och inte fishen som lockade mig, vilket var bra.

Idag ska jag försöka fjäska till mig Sims 3, och så blir det potatisfestivalen
ikväll igen. Wihu!

Jag och Joy i virvelvinden :D

Kommentarer
Postat av: John Smith

"Trots regn lyckas den vara det mysigaste eventet

i Alingsås"



Ja, konkurrensen är ju annars mördande...

2009-06-13 @ 12:00:38
Postat av: Madde

sv: haha du har en poäng. Men ändå!

2009-06-13 @ 16:01:51
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0