QX

Jag funderar starkt på att bli medlem på qx. Jag är varken gay eller bi, trots att vissa
verkar få den uppfattningen av mig. Men jag vet inte, det hade varit skoj och se
reaktionerna. Om jag skulle få typ 100 kommentarer (lär inte hända men ändå) av
tjejer liksom, eller om jag inte alls är snygg i tjejers ögon. Jag har då ingen aning!
Det hade varit ballt att få reda på det liksom. Fast det hade ju varit illa om alla fick
för sig att jag var gay... hm, värt att tänka på. Aja, det var bara en liten tanke.

För några månader sedan blev jag medlem på Nattstad. Eller rättare sagt, min vän
gjorde en inloggning till mig där och jag satt snällt och kollade på. Men sedan den
gången, så har jag inte varit online. Det är inte min slags sida så att säga.
Men jag loggade precis in där, kolla om jag hade ändrat min uppfattning om sidan,
men det har jag tyvärr inte. Jag har fått massa "Oh hi sexyyyyy" medelanden av kåta
turkar (inget rasistisk menat här alltså, men det är ren fakta) som försöker norpa
åt sig min msn. Jag har snällt nekat dom. Jag tänker inte logga in på den sidan mer.

En annan liten rolig sida är Kamrat. Där är jag inte medlem, men jag var för några år
sedan. Där sluta jag vara inne när jag fick porr-medelanden. Fast jag vet inte hur den
är nu för tiden, kanske ska kolla upp det med. Skaffa en fake-inloggning eller liknande.
Det blir nog kul.

Det finns mycket att utforska på nätet. Haha nu ska jag sova, picknickfestivalen imorgon!
PUSS

Oh Mando Diao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0