Rubrik

Igår när jag vandrade omkring ensam i Göteborg bestämde jag min för att
möta mina rädslor att gå in på NK. Anledningen till det var att mitt favoritmärke
bara finns där, och jag ville verkligen prova lite fina klänningar som dom har.
Så fort jag kom in kände jag dom där nervärderande blickarna och kände hur
jag verkligen inte passade in, ännu sämre än vad jag gör på Shock, men
med bestämda steg gick jag till den klädavdelningen jag skulle till.
Jag gick in i den delen där jag visste att dom skulle vara, men jag kunde
inte hitta dom någonstans! Jag letade omkring där i kanske 10 min efter
dom jäkla kläderna, och tänkte att dom hade slutat sälja dom. Men så
gick jag in i avdelningen jämte, för säkerhetens skull, och där var dom!
Inte nog med det, i högtalarana spelades Håkan Hellström.
Där snacka vi lycka.

Efter ett tag så kom Frida in, och vi åkte till Liseberg. Hon spela loss på
klopsakerna (där man kan få gosedjur) och lyckades raffa åt sig två stycken.
Vi lyssnade lite på A Camp, som jag tyckte var riktigt bra,men inte Frida så
vi gick och kolla på den Evert Taube saken, vilket var kallt och tråkigt.

Eftermiddagen/kvällen blev jätte bra med bästa Frida <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0