Skår

Jag kom precis hem från Skår, där jag har badat och solat med Amy,
som jag för övrigt träffar allt för sällan. Vattnet var iskallt, så det blev inte
så mycket bad, men vi hade det mysigt med jordgubbar och gifflar.

En sak jag både gillar och hatar med Skår är som otroligt snygga och
maffiga husen som ligger där. Jag blir så avundsjuk så jag vet inte vad!
Varför kan inte jag få bo där liksom? Dock är det massa backar där,
vilket inte är så nice. Det är ju skoj att kolla på husen, det brukade
Jessie och jag göra förut, åka och kolla på hus alltså. Det var på den
gamla goda tiden så att säga.

Jag och pappa ska åka och hälsa på farmor en stund snart, efter vi har
ätit. Hon är så ensam där borta i Lidköping. Hon är allt bra gullig min farmor.
Sedan får jag se vad som händer när jag kommer hem, kanske bara tar
det lugnt, kanske festar, det får framtiden avgöra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0