Skum dröm

I natt hade jag ännu en skum dröm.

Det började med att jag var hemma hos pappa. Han hade köpt en dalmatin,
som var rädd för alla. Pappa sa att den var deprimerad så han tänkte köpa en till
hund så den slapp vara ensam. Eftersom pappa bor i en lägenhet tyckte jag inte
att det var en bra idé men han lyssnade inte.

Helt plötsligt stod jag nere vid ett tivoli med Joy. Bo-Rutger var där och sa att vi
var tvungna att skriva ett arbete innan vi fick åka någonting, så vi skrev ett blogg-
inlägg på en dator.
Sedan skulle vi åka med en buss, men när vi såg bussen,kunde Joy inte springa.
Hon var helt fast. Så vi missade våran buss, och bestämdeoss att åka linbana
istället. Sedan så åkte vi omkring på den.
Helt plötsligt hade både jag och Joy massa piercingar överallt.
Flest i ansiktet. Hur många som helst verkligen.
Vi åkte fortfarande omkring på linbanan,som gick genom hela stan
och över ett hav. Då så ville jag prova att åka utan att hålla i mig, så vi gjorde massa
såna "farliga" saker. Då hamnade vi hos några killar. Joy berättade att hennes
pappa hade sagt " dom fixar saker där,men ingen vet vad..."
Det visa sig vara en veterinär.

Då fick Joy för sig att skaffa ännu fler piercingar, så vi piercade händerna
med hjälp av spikar, som vi sedan använde som piercingar då.
Sedan hoppa vi på våran linbana igen och blev jagade av veterinären.
Jag satt på hennes "handpiercingar" och fick sjukt ont,med tanke på att det var spikar.

När vi kom tillbaka, så försvann Joy och Carro stod där istället. Jag ville åka linbana
igen, men det var inte kul att åka med henne för hon vågade inte åka utan att hålla
i sig.

Drömmen slutade inte där men det blir för långt för er att läsa annars, plus att resten
inte var lika roligt. Oj vad jag älskar att drömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0