Sleepy

Jag vaknar alltid tidigt. Det spelar ingen roll när jag går och lägger mig, jag vaknar
ändå vid 9 ändå. Så brukade det vara, fram tills nu. Jag vaknar senare och senare
för varje dag, och det skrämmer mig lite faktiskt. Idag vaknade jag kvart i tolv,
jag flög upp ur sängen när jag såg att klockan var så mycket. Skuldkänslor till
max. Det var läskigt. Så ska nog sätta på väckarklockan, 11 blir nog lagom tror jag.

Aja, anywho. Idag börjar mitt hälsosamma liv, igen. Jag har haft väldigt många såna,
men nu ska jag inte vara alltför extrem, för då orkar jag bara vara nyttig i en vecka
innan jag hamnar i samma bana igen. Så jag ska bli nyttig på en öhum hälsosam nivå.

Idag blir det Jessica för fulla muggar! Hon är bra den tösen japp japp.
Ha en fin dag och ta vara av solen som mamma precis sa till mig. Jag tror att det var
en pik. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0