Sommaren

Vissa saker hör sommaren till , t.ex. sommarflirt, badning och Per Gessle.
En sak som nog alla förknippar med sommarn är så klart grillning, vilket jag
faktiskt inte förstår varför. Förknippningen förstår jag så klart, men inte varför
det har blivit en så stor grej. Varför ska man grilla? Det smakar ju exakt lika
bra om man gör det inomhus, kan till och med bli godare. Så varför grillar
svenskarna som galningar så fort temperaturen har stigit över 15 grader?
När jag och Nicole var på promenad kände jag grilldoften minst 4 gånger
liksom. Grillning är verkligen inte något speciellt. Det tar bara tid och är omständigt.
Men på något sätt gillar jag att grilla också, det är mysigt.

Att grilla är helt klart överskattat. Nu ska jag se på film och sedan sova faktiskt.
God natt så hörs vi på torsdag igen.

Kommentarer
Postat av: agnes

DET SMAKAR INTE ALLS SAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-23 @ 00:14:56
Postat av: Max

Har du inte alla hästar i hagen heller? Det är gött, härligt, somrigt och allmänt trevligt att grilla, vem har lurat i dig att det skulle vara överskattat? Va? Vem? VA?!

2009-06-23 @ 01:00:50
Postat av: Madde

Det smakar exaakt samma! Haha ni är söta:D

2009-06-25 @ 18:45:38
URL: http://mondaynight.blogg.se/
Postat av: agnes

det säger du bara för du är veggi, det smakar inte alls samma, du är smaklös!

2009-06-26 @ 21:15:19
URL: http://agnesochannat.blogg.se/
Postat av: madde

Jag tyckte det innan jag blev veggi också ;)

2009-06-27 @ 14:54:07
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0