SP1A

Imorgon skiljs (?) min underbara klass åt. Vi kommer nu bli två klasser, och jag
kommer verkligen sakna den. Det är den bästa klass jag någonsin haft, så
ska den splittras! Det är inte snällt alls. Fan vad nere jag blev nu då. Så ska det inte
kännas inför skolavslutningen. Aja.. det löser sig nog.
Jag har klarat av ettan med helt okej betyg, har verkligen inte pluggat ihjäl mig, vilket
jag kanske kommer ångra senare i livet. Men min prestationsångest är borta och
jag har aldrig mått bättre. Skit samma om jag inte fick fler MVG, några skrapa jag
i alla fall ihop. Och inga ig, förmodligen får jag nog G i samhällskunskap, har inte
pratat med Ulla, men jag förtjänar nog inte mer än det.

Okej, lite besviken på mig själv är jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0