Stulna datorer och flator

Jag och Sofia kom på att man drömmer konstigt i min säng. Hon drömde om
kuggspäckare med pistoler och ni ska nu få höra åter en av mina drömmar.

Det började med att jag var i Alingsås och skulle ta tåget till Göteborg.
Det var pendeln men man hade bestämda platser, plus att man skulle åka med
samma tåg hem, så man skulle lämna sina saker i tåget. Jag hade en jätteliten
laptop som jag hade med mig. Så när jag skulle gå ut ur tåget, tog en man min
dator och sprang iväg. Då tog jag kort på honom och försökte slå ner honom utan
att lyckas. Jag ringde då till mamma som inte brydde sig ett piss.

Jag gick då till en park, där vi skulle ha skolavslutning. Pappa hade gett mig öl
som jag drack innan jag gick dit, men det visade sig att man skulle blåsa i en
sån där sak som visar om man har druckit eller inte när man gick in och det
visade självklart att jag hade det. Dom sa då åt mig att sätta mig på höger sida,
vilket jag senare fick reda på att "dom dåliga" satt där. Typ dom som gick IV och
sånt. Max och Fredrik fick också sitta där.

Jag gick ifrån dom till en slags klätterställning där massa alternativtjejer satt.
Helt plöstligt satt jag i underkläder och en lesbisk tjej var på mig. Hon hade visst
blivit kär i mig. Men när hon märkte att jag inte var intresserad gick hon till en
annan tjej. Då blev jag svartsjuk och gick fram och kysste henne (?!). Då blev
vi tillsammans.

Jag börjar fundera på om jag verkligen är straight. Mina drömmar menar ju att
jag är bi. Men i för sig drömmer jag även om massa skumma saker, så ska nog
inte ta det alltför seriöst.

Aja, ha det fint.

Kommentarer
Postat av: John Smith

Du vet väl vad Jolo säger... "Bisexuallitet finns inte, det är bara en experimentlusta blablabla"



2009-06-18 @ 12:38:13
Postat av: Madde

Haha ja, då undrar jag vafan detta är då! haha

2009-06-18 @ 15:54:08
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0