Bergakungen med syster.

Igår fick vi reda på resultatet på historia provet, och jag var smått besviken
då jag såg att jag hade fått g. Men sedan såg jag att flera hade fått ig och endast
tre stycken vg, då kändes det genast lite bättre. Men hon hade kollar igenom proven
tills idag, då vi fick tillbaka dom. Då hade mitt betyd ökats till VG faktiskt! Vilket var
riktigt bra. Jag såg en fråga som hon hade ändrat på . Jag hade svarat så här :
Kvinnans plats var att se till att mannen hade det bekvämt, istället för mannen var
överstyrande eller något liknande. Och för det hade jag fått ett halvt poäng mindre!
Vad är det om? Det betydde ju fan samma sak. Men det spelar iförsig ingen roll,
eftersom hon hade ändrat det. Så det var ju bra.

Vidare till spanska provet. Mariann hade sagt till Viktoria att klassen hade fått dåliga
reslutat, så jag trodde faktiskt (som vanligt) att jag skulle få ig. Men så var det inte.
Tyvärr blev det inte MVG, men endast några poäng ifrån. Första spanska provet
som jag inte har fått mvg på.. det känns lite. Men vi fick göra om det om vi ville,
vilket jag funderar på. Eller så får jag nöja mig med vg.. får se.

Snart ska jag in till stan och möta Johanna. Vi ska då dra vidare till Göteborg och
Bergakungen, där vi ska se på "Män som hatar kvinnor". Det ska bli skoj.

Väldigt skönt med helg nu,det behövdes. Nu ska jag dra! PUsspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0