Det var då på tiden!

Äntligen, ÄNTLIGEN har jag tagit bort mitt konto på netlog.se! Så som jag har kämpat
för det. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har försökt, utan att lyckas.
Vilken lycka!
Okej, där tog jag kanske i lite väl mycket, men det var gött att fått det gjort i alla fall.

I torsdags eller fredags fick jag låna Twilight 4 (Så länge vi båda andas) av Nicole och
sens dess har jag varit helt fast. Igår somna jag inte fören halv fyra för att jag fastna i boken.
Och i natt läste jag också alldels för länge. Jag har även läst nu på morgonen, och jag
funderar starkt på att gå och läsa lite till nu. Den är ju så jäkla bra!!! Helt galet.
Man blir ju mer och mer kär i Edward för varje sekund som går nu. Åh ge mig honom.

Jag kan fan inte hålla mig längre, måste gå och läsa nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0