Dreams

Som ni nog redan vet så drömmer jag väldigt ofta och väldigt konstiga drömmar.
Jag tänkte berätta om vad jag drömde i natt.

Det började att jag och Nicole var på ica och skulle betala, då en tant putte ner mig
på marken för att komma före mig i kön. Då sa Nicole " Madde, du får akta dig. Alla
gör så här". När jag väl kom fram till kassan så hade jag bara 50 öringar att betala
med, så jag stog där i typ 5 min. När jag hade betalat ville Nicole gå in till affären och
köpa en glass, och jag blev nerknuffad av samma tant igen, och när Nicole skulle
betala kom hon på att hon inte hade några pengar. Då kom Izzie Stevens från
 Grey's anatomy fram och erbjöd sig att betala. Nicole tacka och tog emot.

Sedan handla drömmen om henne istället. Izzie gick till ett slott och på trappan stod
det en jätte hårig man, hela ansiktet var fullt med grått hår, som gick ner till axlarna.
Och helt plötsligt blev hon kär i denna håriga snubbe, men han tyckte att hon var för
tjock för honom.

Sedan var drömmen tillbaka till mig igen. Då hade jag blivit body-builder. Mina armar
hade världens största muskler och man kunde nästan inte se att jag var en tjej.
Det var jätte läskigt.

Sedan vakna jag. Jag älskar att drömma <3

öhum, hittade ingen passande bild så det fick bli en på farmors förra hus/herrgård.
Det ser inte så jätte stor ut kanske, men huset hade typ 18 rum eller var det var.
Jag skulle inte tacka nej till att bo där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0