Ett år går fort.

För exakt ett år sedan (och några timmar) var jag så nervös. Jag har nog aldrig
varit så nervös som jag var den dagen. Det var nämligen intagningsprov för estet
musik. Den dagen som jag, Anna och Jessica hade övat, längtat men även bävat för.
Jag minns hur duktig tjejen innan mig var, jag hörde henne genom dörren. Det
fick inte min nervositet att släppa direkt.

Jag mötter av tre personer, som satt precis som en idol- jury. Jessica hade haft
sitt prov innan mig, och hon hade varnat mig för att dom var jätte otrevliga.
Och det ska jag inte säga emot.

Först kompade Anna mig på en låt med Mandy Moore,som jag själklart inte kan komma
på vad den heter nu bara för det. Dom lät mig inte sjunga klart den ens.. då var jag rejält
rädd. Efter den var det dags för "Play that funky music" på bas, och sång då.
Den gick riktigt bra, gjorde inga tabbar och "juryn" började klappa i takt och så.
Efter den sjöng jag " Miss Blue" ackapella, den gick också jätte bra.

Shit vilken dag... och det var så mycket som ett år sedan. Shit...

Kommentarer
Postat av: Jessica

fan va fort de har gått ja!



only hope heter den allt :)

2009-03-04 @ 09:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0