Fri som en fågel.

Idag är jag hemma, och vet ni varför? Jo för att SP1A är lediga idag! Helt otroligt.
Så nu gäller det att ta vara på dagen så mycket som möjligt. Dock har jag en del
skolsaker som jag måste göra, men solen skiner så dagen ska inte spenderas
så mycket inomhus hade jag tänkt.

Visst är det härligt med sol, men jag vet att om det fortsätter vara sånt här väder i
några veckor, kommer jag längta efter regn. Varför? Jo därför att jag får skuldkänslor
om jag inte går ut när det är fint väder, och efter ett tag så kommer jag vilja kunna
vara inomhus utan skuldkänslor, det är då saknaden efter regn kommer.
Så man kan sätta på en film, äta onyttigt och bara vara , inomhus så klart.
Men just nu känns det förjävla bra ! :D

Från vårprommen med Nicole igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0