God dagens!

Idag simmade jag klädsimm, fyy vad jobbigt det var. Så går det när man är
otränad. Smällar man får ta helt enkelt. Annars har dagen varit helt okej,
börja med att vi fick tillbaka spanska provet, mvg wohu! Det satt bra.
Efter det drog vi till simhallen, och jag roterade hem för att ta något att
käka innan jag drog till matten som vara i en halvtimme. Det kändes sjukt
ovärt att åka tillbaka till skolan för en halv lektion liksom. Men men.
Inte för att någon är intresserad av det här men skit samma.
Jag är trött som ett as, och då är det är okej att skriva meningslösa och
tråkiga inlägg. Enligt mig.

Okej, jag måste gå och lägga mig en stund, så jag orkar jobba sen.
Får ta tag i plugget lite senare, om jag hinner.. vad ambitiös jag är!
Med den tankebanan kommer jag nog långt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0