Göteborg för hela slanten.

Den här helgen kan jag beskriva med ett ord, nämligen Göteborg.
Igår var jag där i hela 11 timmar, jag var gött trött när jag kom hem ska ni veta.
Kvällen spenderades hos Daniel och Peter med Simon,Joakim och Per, och
Daniel och Peter så klart höhö. Det bjöds på vin och melodifestivalen, singstar
och twister. Väldigt trevlig kväll! Jag var faktiskt lite nervös inför att träffa dom,
för jag har hört en del om dom, men allt gick väldigt bra.

Jag vaknade vid halv nio idag, precis som igår. Jag och Anna skulle åka med
tio tåget till gbg, men hon är som hon är, så det blev halv tolv istället.
Jag fick köpt två tröjor, en blå långärmad och en svart fin tröja.
Jag köpte faktiskt den ena tröjan på NK, där jag inte har köpt ett endaste plagg
förut. Och jag typ dog så töntigt det var när expediten lindade något silkespapper
eller något liknande runt tröjan innan hon la i den i påsen. Så sjukt onödigt!
Tänk på miljön people!

Här kommer lite bilder från helgen!

Käk på Andrum <3








As nice helg! PUSS


Kommentarer
Postat av: cecilia

Käkade meeeeed på Andrum idag;)

2009-03-08 @ 20:45:17
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0