Helg förfan!

Nu är det dags för ännu en helg, underbart!
Jag har precis gjort klart ett spanskaprov, och jag vet inte alls hur det gick.
Jag ville helst bara därifrån typ, hem och äta och börja helgen så att säga.
Men jag hoppas att det gick bättre än förra gången i alla fall.

Min helg är näst intill oplanerad faktiskt, underbart!
Eller ja, det känns lite tråkigt också,eftersom jag gillar att ha saker planerade.
För tänk om man inte hittar på något att göra, så sitter man där sysslolös..

Jag ska snart åka till sportlife och sola. Som ni vet så är jag ovanligt blek, så
jag tänkte hindra att blända folk i sommar när det är dags för bikini.
Jag funderar på att träna lite också, men får se hur det blir med det. Jag brukar
ju lyckas att unvika sånt där så... det är min grej!

Nu ska jag åka :) Ha det fint! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0