Holy Macaronie

Oj oj oj vad jag är trött. Och min huvudvärk är inte att tala om! Men det hänger väl
ihop antar jag. Idag händer dock en sak som får all huvudvärk i världen att sväva
iväg till tomma intet. Det är nämligen säsongsstart  för Desperate Housewives idag!!!
Länge leve kanal 5. Men det slår fortfarande inte Grey's anatomy, men det gör ingen
serie. Någonsin. Fast O.C är också en serie i högklass, speciellt säsong 4.
Det "bråkade" jag och Simon om förra veckan. Han tyckte att tvåan var grym,
vilket jag inte håller med om. Det är den enda säsongen som jag inte älskar.
Nog om det.

Jag åt precis pannkakor.. dessa gudagåvor. Konstigt  nog orkar jag inte inte
lika många som förut. Men bara för sakens skull så tvingar jag i mig dom ändå.
Det är nog dags för mig att rotera nu.. tänka på refrängen så att säga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0