How to piss me off.

En sak som verkligen gör mig irreterad är när folk inte förstår. När man måste upprepa
samma sak flera gången innan en lampa tänds i huvudet i människan.
Nu kan ju inte den personen i fråga hjälpa att den råkar vara lite efterbliven, men ändå.
Det är så frusterande. Ibland är jag iförsig väldigt svår att förstå, men det ger den ingen
rätt att vara retard bara för det. Jag blev nyss sur för den anledningen, det var därför
jag tog upp det.

Aja. I morses vaknade jag halv åtta, jag och Nicole skulle på yoga som började strax
efter nio. Det var riktigt skönt, men jag märkte att jag inte hade varit där på ett bra tag.
Jag var stel som en pinne,vinglig och klen. Jag hade även inte varit med på den korregrafin
(stavning?) som byter imorgon, men andra ord har jag inte gått på yoga på minst 3 månader!!
Jag som brukade vara där varje vecka förut. Det ska jag börja med igen, så otroligt skönt!

Nu blir det sims tills jag ska träffa min kära Jessica. Puss

Haha hovfjället i liften för hmm.. två år sedan.
Om jag minns rätt så tappade Anna typ sin vante ,
men mitt minne är som det är, så chansen finns att det är felaktigt :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ditt minne stämmer bra denna gång ;) visst fan tappade jag min vante!

2009-03-22 @ 00:52:29
URL: http://annaitz.blogspot.com
Postat av: madde

Haha woho! Det är rätt så bra jobbat Anna ;)

2009-03-22 @ 12:30:26
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0