Klump.

Tre gånger i veckan förpestar en sak min vardag, nämligen håltimma.
Nu sitter jag här och har allmänt tråkigt.

När jag var på väg ut från skolan hände det som inte får hända, jag trillade.
I skolan. TRILLADE!
Men jag tror faktiskt att bara Hanna och Viktoria såg, så det var tur i oturen.
Hade jag trillat en meter framåt så hade alla i cafét sett mig. Haha

Men jag är oskadd och glad ändå. Har dock lite ont från mina papercuts som jag
fick på svenska lektionen förut. Det var karmans sätt att straffa mig för att jag
inte var klar med referatet, det lovar jag,

Nu ska jag äta en apelsin.
Puss


Kommentarer
Postat av: Max

Hur du vet att du har ett bra liv...



*Ditt största problem i livet är vad du ska göra på dina håltimmar

2009-03-02 @ 19:31:21
Postat av: Madde

Jag har iförsig inte påstått att det är mitt största problem maxi ;) Men du måste medge att det är sjukt segt att ha håltimma.

2009-03-03 @ 16:30:25
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0