Klumpeduns!

Oj oj vad jag är sur just nu. Som ni vet så lagade min bror min mobil förra veckan
och allt var frid och fröjd, den fungerade jätte bra, tills alldeles nyss.
Den visar sig nämligen vara självmordsbenägen på riktigt. Jag förstår inte hur jag lyckas!
Den jäkla mobilen flög ur min väska.
Jag skulle bara gå typ 2 meter från cykeln till dörren, och på den korta sträckan hann den
flyga ur väskan och splashas på marken. Adjö min mobil.

Jag hade jag nationellt prov i engelska, muntligt. Det gick helt okej antar jag, fast jag mumla
en hel del, och råkade få in "liksom" och "typ" ett antal gånger. Jag måste få bort dom orden
ur mitt ordförråd.

Jag ska snart iväg och träna med min kära Nicole. Båda är halvdöda så frågan är hur det
kommer gå. Men det är alltid bättre än inget!


Kommentarer
Postat av: Max

Jäkla emo-telefon du har... OCH VÅGA INTE SÄGA NÅGOT TASKIGT OM KENT-MOBILEN NU!

2009-03-16 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0