Män som hatar kvinnor.

Igår var jag och Johanna på bio i Göteborg. Vi såg "Män som hatar kvinnor"
som jag verkligen kan rekomendera. Dom flesta vet säkert redan vad den handlar
om, men jag kan berätta lite i alla fall.

En man som heter Mikeal någonting blir anställd av en rik snubbe för att hjälpa honom
att hitta hans brorsdotter som försvann för massa år sedan. Gubben var säker på
att hon hade blivit mördad av någon i släkten, eftersom hans släkt var väldigt girig och
hemsk. Så det blev Mikaels uppgift att hitta mördaren. Under jakten efter mördaren
händer massa oväntade och obehagliga saker.
Trots att den var så lång som 2h och 32 min, tröttnade man inte. Man var verkligen
helt inne i filmen. Den var väldigt gripande.
Mer än så vill jag inte säga, för jag tycker verkligen att ni ska se den.

Jag hade tänkt att sätta in trailern här, men blogg.se vill inte låta mig göra det så
jag lägger in lite bilder från kvällen istället.





Kommentarer
Postat av: John Smith

Överskattad film, mmhm!

2009-03-15 @ 00:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0