Morotskaka

I fredags när jag var på sportlife fick jag panik. Jag märkte hur himla otränad
och mullig jag har blivit, och blev smått deprimerad. Då bestämde jag mig för
att ändra på min livsstil, för ca 1000 gången. Men jag måste verkligen göra det
här, det funkar inte att fortsätta leva som jag gör nu. Självkänlan och självförtroendet
måste bättras, och jag känner att det är ett bra sätt att höja dom lite granna, genom
att träna och så.

Men det är en sak som jag inte kan leva utan, det är TinTins morotskaka. Denna
gudomliga bakelse.. den får jag fortfarande äta. Den är för god för att säga hejdå
till. Pure love.


Nu ska jag städa rummet lite tror jag, det behövs. Och sedan blir det Vänner för
hela slanten! I alla fall för en timme :).  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0