När ska det ta slut?

Nu är jag trött på att jämt vara trött. Det har varit en utmaning att hålla sig vaken
hela dagen i skolan, dock så powernapa jag och Tina hos mig på rasten (A).

Idag är/var det vårväder! Solen skiner och himeln är bra, eller den var det för
typ en timme sen. Hur skönt är inte det?
Jag längtar tills när gräset är grönt och när det finns fina löv på träden,
det är så fint. Halv fem ska jag och Nicole till Göteborg, trejde dagen i rad för min del.
Vi ska på en föreläsning, som jag hoppas blir bra. Annars känns det kanske lite
segt att åka dit in i onödan.. så vi får hålla tummarna!

Nu ska jag sova lite, ni får ha en bra dag:) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0