Oh work work!

Igår började mitt jobb på Noltorpsskolan. Jag har ju redan berättat om vad det går ut på,
så jag orkar inte ta det igen. Det var riktigt roligt faktiskt! Ett underbart sätt att tjäna pengar på.
En unge var riktigt jobbig, annars var alla så söta så.

Igår i skolan så sa jag till Nicole " Aj jag tror att jag fick ett blåmärke, utan att göra något",
och det visar sig vara sant. Det bara kom :O . Skumt.

Jag hade även prov igår, i samhäll. Jag har ingen aning hur det gick, förmodligen gick det åt
helvete som det gjorde med förra provet. Jag hoppas på g. Känns väldigt konstigt att satsa på
g, jag brukar ju satsa på vg eller mvg,  men tiderna ändras.

Nu tror jag att våren börjar komma. Vädret var/är underbart både igår och idag, vilken lycka!
Jag känner verkligen vilken påverkan det har på mitt humör. Förutom när min mobil pajade igen,
så har jag inte varit arg på hela veckan! Jag tror att min regel att bara ha två surdagar i månaden
kan funka! Jag hoppas det i alla fall. Men det är svårt att ändra på ens personlighet. Det är ju ändå jag.
Men det är nog ett bra mål tycker jag.

Idag blir det långpromenad med hunden och kanske rent av lite träning, får se.
Hoppas att ni har haft en bra dag, det har jag :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0