Orkan

Det känns som att jag inte har sovit på flera månader. Som att jag befinner mig i
någon jäkla dimma och inte vet hur jag ska ta mig ur den. Argh.. jag orkar inte.

Nu är historia provet gjort i alla fall. Det gick sådär.. eller det gick rätt så dåligt faktiskt.
Den enda jag kunde tänka på var hur varmt det var i klassrummet. Men men.
Det är ju bara min framtid som står på spel liksom. Inget viktigt.

Om en timme ska jag och Nicole dra in till stan och köpa godis. Jag kommer inte
vara bra sällskap ikväll tyvärr, jag är så himla trött så förmodligen kommer jag tjura
och säga saker jag inte menar. Så jag ber om ursäkt i förväg till Nicole.

Jag är rädd att jag är på väg att gå in i väggen igen. Men jag tror inte att det kommer
hända, men jag vet inte. Känns som att chansen finns. Jag orkar verkligen inte det,
inte nu. Jag är nog bara stressad eller något. Ursäkta mitt deprimernade inlägg
men ingen tvingar er till att läsa detta ändå så. Puss

I morses när jag borde ha pluggat så tog jag lite kort istället. Snyggt va?


 Ehe. Puss

Kommentarer
Postat av: nicole

du, det hade varit lugnt:D aja får hoppas att du sover bra snygging, älskar dig!<3

2009-03-06 @ 17:13:02
Postat av: Agnes

du är så sött min kära lilla madde

du är så snäll min kära lilla vän

<3

2009-03-08 @ 12:43:32
Postat av: Madde

Ni är så söta <3

2009-03-08 @ 16:11:38
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0