Ovärt.

Ni kan se på min bilddagbok om hur det blev när jag skulle till idol. haha LYCKAT.

Jag har tänkt lite på uttrycket gjort är gjort. Vi säger att jag har gjort världens tabbe,
och jag är medveten om det, det blir ju inte bättre för att någon skäller på en?
Visst kan man förtjäna det, men vad för nytta gör det egentligen? Man kan ju inte
ändra det man har gjort ändå. Sen så är det ju lätt att vara efterklok också. Men
det finns ju självklart saker man inte kan förlåta även om den är medveten om att den
gjorde fel. Så frågan är om man ska skälla på någon som redan ångrar sig.. svårt.

Aja, idag vaknade jag upp hos Simon. Vi hade glömt om sommartiden, så vi vaknade
en timme försent (vi hade ställt klockan och allt). Så det blev lite förseningar tyvärr.
Men nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar. Jag ska även ta tag i
matten,eftersom jag missade en lektion i onsdags. Senare ikväll ska jag och Frida
gå på bio, Marley tror jag att den heter. Ni vet den om en dum hund. Den verkar suga
ashole, men jag går gratis och sällskapet är mycket bra så det blir nog bra ändå.

Förresten så tycker jag att det är onödigt med sommar- och vintertid. Man kan väl
bara låta det vara som det är, så slipper man förseningar etc. Töntigt. ¨


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0