Stessad?

Jag tål verkligen inte när saker går långsamt. Det kan vara en person som cyklar långsamt
framför mig = panik, det kan vara att det tar lång tid för makaronerna att bli klara = hårda
makaroner etc. Och nu går datorn, som vanligtvis brukar gå snabbt, segt som en sköldpadda.
Nu, efter 30 min har jag kommit in på msn, 30 min! Det är helt absurt. Vet inte vad det är med den.

Jag och Simon pratade lite om drömmar i söndags (eller lördags), han har jobbat om det i
skolan nu så vi försökte tyda mina drömmar. Han sa att om man är stressad/nedstämd
så brukar man drömma att man faller jätte snabbt.
Det kan vara ner för ett stup, från en backe, vad som helst.
Men jag, som är stressen itself, har aldrig drömt något sådant, inte vad jag kan komma ihåg
i alla fall. Och om man är lycklig så brukar man drömma att man hoppar fram, eller typ flyger,
vilket jag inte heller har gjort! Så vad mina drömmar säger så är jag varken lycklig eller ledsen,
stressad eller lugn. Själv så anser jag att jag är stressad och relativt lycklig, oftast är jag det.
Vad lycklig nu innebär, men det är en annan femma.

Jag drömmer ju bara konstiga drömmar. T.ex så drömde jag förut att jag cykla vilse i Alingsås,
fast det visade sig vara i Göteborg. Och mina skor var fyllda med sand, som fylldes på varenda
gång jag hällde ut det. Sedan så hittade jag en flod som visst hette "Slidan". Mogen dröm jatack.
Och så ställde jag min cykel utanför ett systembolag, och blockade hela ingången, men dom som
jobba där sa att det var okej.. plus massa mer. Jag älskar drömmar.


En mamma Mimmi i Tunisien. Redo för dromedar-ridning.


Nu blir det CSI. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0