Tur att du finns.

Idag mådde varken jag eller Nicole så vidare bra, så vi bestämde oss för att
gå lite tidigare från skolan och ta en picnick och andas ut lite granna. Det
behövs ibland.. jag tror att det gjorde oss båda gott.

Jag är dock helt slut, och så förbannad, på mor min.
Om det inte hade varit för Tossan så hade jag flyttat till pappa nu. När vi skaffade
henne så lovande jag nämligen att hjälpa till att ta hand om henne, hunden
alltså, så därför kan jag inte flytta till pappa. Men faaaan vad det hade varit skönt.

Nu måste något drastiskt hända, innan jag blir galen.
Men piercar jag mig så dödar mamma mig, men det kanske det är värt.
Hade nog varit skönt att hon skulle undvika mig ett tag... jag är så trött!

Emo-inlägg , jag vet. Men jag bryr mig inte. Inte ett piiiiisssss. Puss

Kommentarer
Postat av: John Smith

men gumman ;__; vrf stannade du inte kvar o förgyllde våran dag i skolan? :'< </3



Emo-inlägg förtjänar emo-svar... :D

2009-03-26 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0