Twilight

Jag har precis läst ut tredje Twilight boken, istället för att plugga så klart.
Jag måste medge att Twilight böckerna nu har tagit plats i " mina favoritböcker".
MEN jag är så irreterad på slutet. Jag får ju inte säga för mycket eftersom ni,
förutom Agnes och Nicole, förmodligen inte har läst den än.

Varför gör aldrig bokkaraktärer någonsin som man vill? Taskigt om ni frågar mig,
Men jag är fett sugen på att läsa nästa bok.. Agnes sa att den var skriven ur
Edwards perspektiv, och jag är inte så säker på om jag gillar det.
Återstår att se.

Jag är på jakt efter en ny mobil, men kan verkligen inte välja vilken jag ska köpa,
Jag kommer få stå för den största delen av kostnaden själv, så det får ju inte
vara allt för dyr, jag är ju trots allt en fattig student! Men jag vill ju ha en bra mobil,
och då får det ju kosta på en del. En samsung ska det vara också. Aldrig mer en
Sony Ericson, ALDRIG. Jag vill ha bra musiksaker på det också, och bra kamera.
Jag funderar lite på den där Touchwiz men både Frida och Simon har en sån,
och jag vill inte att dom tar illa upp. Frida vet jag att hon inte tar illa upp, men
Simon vet jag faktiskt inte. Jag får nog ta och kolla med honom först..

Kommentarer
Postat av: Agnes

det är den inte, det är nästan fast hon ska inte skriva klart den =( hon hade skrivit 12 kapitel så var det någon som spred ut den på internet så hon bestämde sig för att inte skriva klart den =( men den nya kommer ut om 11 dagar jag längtar :D

2009-03-02 @ 20:35:45
Postat av: Agnes

haha, jag vill tilläga att jag är en tönt men jag älskar twilight!

2009-03-02 @ 20:37:27
Postat av: Madde

haha aha, fan vad nice :D Klart att du gör din lilla tönt <3 haha

2009-03-03 @ 16:32:22
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0