Albertina.

Det finns galet mycket fula namn här i världen, men jag har ett namn som jag
hatar lite mer än alla andra, nämligen Albertina. Så när jag precis gjorde ett test
på facebook , " Vad kommer ditt barn heta?" så blev det självklart Albertina.
Vad fan är oddsen? Rätt så kul ändå.

Jag har lite beslutsångest om vad jag ska göra ikväll. Jag ska självklart se på
Esc, men frågan är vart. Jag mår fortfarande inte bra, men det känns så otroligt
osocialt att se den hemma. Men det lutar faktiskt åt det. Jag har spenderat nästan
hela dagen i sängen (och så har jag spelat sims) men känner mig inte bättre.
Så jag tror faktiskt att jag stannar hemma ikväll.. jag orkar inte vara sjuk.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0