Begravning.

Jag hade glömt av hur utmattande begravningar är. Jag är helt slut nu,
funderar på att sova några timmar. Begravningen var jätte fin och personlig,
jag kom dock och tänka på Ragnes och Cristers (halvmorfar /halv-farfar)
begravningar, vilket gjorde det hela ännu jobbigare. Som vanligt var jag en av
dom som grät mest. Mormor grät mest då, och sedan mamma och tätt efter
henne kom jag. Jag är så otroligt känslig! Men jag saknar honom och så
tål jag inte när mina nära och kära är ledsna, så tårarna rann som kanaler.
Men nu är det värsta över i alla fall.
Får se hur jag spenderar dagen, kanske kollar om Joakim vill mysa idag,
det var länge sen sens jag och han tog det lugnt ensamma. Eller så gör
jag något helt annat. Det får framtiden avgöra.

Hoppas ni får en bra helg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0