Bilder.

Nu är det verkligen dags för mig att "face the truth" . Saker och ting är inte som dom alltid
brukade vara. Klart jag vet att allt ändras, men vissa saker vill man hålla fast vid, förneka
sanningen helt enkelt. Men nu räcker det, jag kan inte hålla kvar i saker som inte ens finns
där. Nya människor har tagit plats i mitt liv, stor plats, medans andra har glidit iväg.
Men så är det väl alltid. Därför ska jag byta ett par fotografier som jag har inramade i mitt
rum, till ett par nyare. Som speglar av verkligheten , nuet, och inte minnerna som jag lever på.
Nu ska jag bara hitta fotopapprerna. Puss

Denna kanske kommer upp. Får se . Har många att välja bland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0