Btw

Nicole välte en stolpe i onsdags. En riktig stolpe som är fast i marken,
typ som en lyktstolpe fast mindre typ. Det var riktigt kul.

Mindre kul är att jag mår dåligt. Helt okej grej att jag fick vg + på nationella eng-
proven. Är väl inte jätte nöjd direkt. Men jag är förvånad att jag fick mvg muntligt,
det var kul. Pappa har köpt gifflar = ett giffelpaket befinner sig snart i min mage.
Bra sak att det är helg, alltid skönt. Dålig grej att jag måste plugga i helgen.
Bra sak att det är urix på torsdag, det ska bli så otroligt roligt!

Får se vad som händer i helgen. Ska nog ta det som det kommer.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag va ett poäng från mvg :'( .

2009-05-15 @ 17:51:38
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/
Postat av: Madde

Nej fan vad typisk! Men då får du nog mvg i betyg i alla fall :D

2009-05-15 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0