Det var väl en självklarhet!

Jag försover mig sisådär en gång per termin, vilket inte är särskilt ofta
MEN självklart gjorde jag det idag när vi hade nationellt engelskaprov,
är inte det sjukt typiskt? Så den första delen gjordes på tom mage och
oborstade tänder. Fy.

Idag har jag faktiskt varit vegetarian i ett helt år. Tiden går så galet fort!
Det kändes som om att det var igår jag och mamma bråkade om det,
och hon sa att jag skulle vara tvungen att laga all mat själv. Höhö
Men så har det inte blivit direkt.
Jag och Nicole firade det med min kända tacopaj och varm banan med
choklad i :D Sååå gott.

Vädret är inte vidare mysigt idag vill jag inte påstå, det regnar och blåser.
Men det ska inte hindra mig och Nicole från att åka till Ikea idag! Det
blir nog mysigt och skoj. Tyvärr är deras fika äckligast i världen, men
vi kanske drar förbi tintin en sväng, det skulle inte förvåna mig.

Nu ska jag ta på mig lite och så i alla fall. Ha det fint! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacopaj utan köttfärs är ju som Timon utan Pumba :(

2009-05-07 @ 16:43:18
Postat av: Anonym

/John Smith

2009-05-07 @ 16:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0