Det var väl onödigt.

På valborg mötte jag människor, som jag tänkte att jag aldrig skulle träffa igen.
Därför brydde jag mig inte ett piss om vad jag gjorde eller om hur jag uppförde mig,
men sjäklart så har inte jag den turen att få det som jag vill.
Två stycken av dom har lagt till mig på facebook, dumma facebook, och jag har inte
hjärta att tacka nej. Visst var dom trevliga, men jag orkar inte.

Vi får hoppas att det stannar där, att dom inte börjar skriva eller något dylikt.
Inte för att jag har emot att få nya vänner, men fan.

Aja, ingen idrott idag, det är därför jag tog tiden att sätta mig här en stund.
Imorgon har jag geografiprov, så jag borde plugga till det, vilket jag snart ska göra.
Jag var bara tvungen att läsa lite bloggar och så först, man hamnar lätt på efterkälken.
Aja, ha en fin dag :* puss


Kommentarer
Postat av: Max

Är det Johnny och Johnny som lagt till dig eller? :D

2009-05-05 @ 21:42:20
Postat av: Madde

Ja det är det :( inte så stor grad Johnny, men ändå åt det hållet:(

2009-05-06 @ 10:44:11
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0