Drömmar

Jag tänkte lägga in en ny kategori på min blogg, nämligen drömmar.
Inte sånt som jag önskar ska hända, utan det jag drömmer på nätterna.
Jag drömmer alltid så konstigt så jag tyckte att dom ska få en egen kategori.

Nattens dröm gillade jag inte.

Det började med att jag var i nolhagaparken, med vem minns jag inte.
Där getterna brukar gå, gick det istället flera rottweiler. Vi skulle äta mat,
och så fanns det inget vegetariskt. Då sa någon (tror bestämt att det var Mattias)
"ät av hunden, det är vegetariskt!" Såt jag började äta på en stor, rå
hundlever eller något liknande. Sen började jag såklart storgråta för att jag kom
på att jag åt en hund, och att det inte alls var vegetariskt.

Helt plötsligt befann jag mig hemma, och var inne på bilddagboken, då en
man började kommentera mina bilder. Han skrev snälla saker och jag tackade
så snällt. Sen skulle jag gå till ica, så mötte jag mannen, som då försökte våldta
mig. Jag sparkade och slet mig loss från honom. Då sprang jag till busstoppet,
och bussen kom,men stängde dörren precis när jag skulle gå in. Sen så kom
Joy, som visst också blev jagad av honom.
Vi hoppa på hennes moppe, och körde iväg.
Sedan vet jag inte riktigt vad som hände.. anyhow. Joy kom springades
mot mig och sa att hon nästan hade blivit  våldtagen. Så då gick jag till en lägenhet,
som visade sig vara hans. Där inne var han, hoppade på mig igen. Då kom hans
flickvän och sa att han brukade göra så och så sprang vi därifrån, jagade av mannen.
På vägen hem mot mig, frågade hans flickvän om det fanns några hus till salu där
jag bodde.

Sedan ändrades drömmen helt och hållet, jag befann mig nämligen i en hydda med
Carro och Cissi. Vi lagade pannkakor och åt dom. Och när vi åt dom försvann våra
personligheter, så vi satt där helt tomma. Då kom massa, ink våldtäcksmannen,
och sa att dom inte kände igen mig. Sedan vaknade jag upp.
Den var läskig.

Kommentarer
Postat av: Nicoelelelel

hahahahahahaha du är så konstig :'> <33333

2009-05-28 @ 15:40:29
Postat av: Anonym

Hahah det är mina drömmar som är konstiga!! Inte jag =) <33

2009-05-28 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0