Eurovision song contest

Årets Esc var ovanligt bra, jag hade inte ens en favorit. Norge var såklart bra,
men inte överdrivet tycker jag inte. Jag minns inte vilka jag gillade nu men,
Turkiet sög iallafall. Fattar inte hur dom kunde komma såpass bra.
Sjävklart gick det dåligt för Sverige i år igen.. vi skulle skickat EMD så dom
kunde charma livet ur världens kvinnor. Fast jag hade nog skämts lite över
deras smöriga uppträdande, men ändå, vi hade nog kommit bättre än vad
vi gjorde. Men men, Norge är ju nästan Sverige, så det var ju alltid kul.

Jag mår bättre idag faktiskt, men ska nog ta det lugnt iallafall, det är sjukt
mycket att stå i nu, så jag har verkligen inte tid att vara sjuk. Aja, nu ska jag
plugga eller spela sims... blir nog sims. Höhö Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0