Hostilue.

Denna kvällen ska spenderas hemma med familjen, med dipp och morötter.
Det behöver jag, är fortfarande helt slut, trots att jag har halvsovit nästan hela dagen.
Eller ja, jag har legat i sängen och kollat på scrubs. Jag har ju sett klart att SATC
avsnitten nu, så det finns inte mycket annat att göra. Funderar på att se på Förtrollad
för 1000gången :) Det är något med den filmen som verkligen har fångat mig.
Den är så söt :*

Hm, imorgon ska jag och Nicole baka bullar. Jag och Jessie har tänkt göra det
jätte länge men det blir aldrig av, så jag och Nic bestämde att baka det imrogon.
Det ska bli mysigt och skoj, as always.

Sedan får vi se vad som händer. 
Usch, min hjärna hänger inte riktigt med allt, håller på att bli sjuk mhm.
Har hostat sönder hela dagen, och natten. Men jag får ta en host tablett innan
jag går och lägger mig så jag kan sova,

Ciao


Kommentarer
Postat av: Frida

Finns det hosttabletter?!

2009-05-09 @ 17:43:52
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/
Postat av: madde

Haha god morgon Frida! Det har funnits så länge jag minns :D

2009-05-10 @ 12:41:04
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0