Jodå, jag lyckas.

Igår fick jag fläskläpp, på ett väldigt konstigt vis. Jag skulle kunna ljuga och säga
att jag var i en fight, men jag tänker berätta hur det hände egentligen.
Jag var på stationen, skulle precis låsa fast cykeln med en sån blå sak ni vet, så
smätte den jäklen upp på min mun och gav mig en fläskläpp och satan vad ont
det gjorde! Så där satt jag, ensam på tåget, och kände hur alla kollade.
Jag vet inte riktigt om dom gjorde det, men det kändes så i alla fall. Nu har jag
bara lite ont och det syns knappt någonting,

Hm, annars så var dagen riktigt bra. Den spenderades med Simon i Slottis och
senare var det fest i Eriksberg. Där mötte jag några trevliga prickar och hade en
trevlig kväll. Först var jag lite off och bara satt helt tyst typ, men det blev bättre efter
att jag, Simon och Joakim härmade Bell of Sweden och Baby Senorita på toaletten.
Jag ska lägga in ett klipp med dom, så äckliga så jag dör.

Här kommer lite bilder från dagen / kvällen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0