Poor thing!

Jag kollade precis på MSN nyheter, och jag läste
om en kvinna som fick hennes ansikte "bortskjutet" av sin man 2004,
hela ansiktet är förstört. Hon såg verkligen hemsk ut. En sån man blir rätt utav
att möta på stan. Stackars kvinna! Jag hoppas att hennes man fick ett rejält
straff, typ livstids på något äckligt och otrevligt fängelse. Helst ska han vara i
en enmanscell och vara tillåten att prata med någon, så han sakta men
säkert blir galen. Usch.
Jag brukar inte vara så mycket för skönhetsoperationer, men i såna här fall
så är det underbart att dom finns! Dom har opererat henne flera gånger, och
hennes ansikte har verkligen förbättrats. Det måste kännas underbart för henne!
Men tanken på att hon säkert såg 100ggr bättre ut innan "olyckan" kan inte vara
så kul. Men hon verkar ändå vara otroligt glad nu, vilket jag förstår.

Jag tänkte länka artikeln men blogg.se busar, så ni får själva gå in på MSN nyheter
och läsa om det, om ni är intresserade vill säga.

Aja, nu ska jag laga lite mat och sedan åka tillbaka till skolan. Puss

Inte så passande bild men hon är så söt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0