Miss Li

Igår var det meningen att jag, Simon och Joakim skulle ha myskväll och typ laga mat och så,
men så var Simon visst dubbelbokad och Joakim skulle på studenten, så då var det
bara jag kvar. Men Agnes hade sagt att några skulle på Miss Li på Liseberg, så jag
hängde med dit istället, riktigt trevligt. Extra bra blev det då jag fick min älskade morotskaka!
Vi åkte till Liseberg runt sex för att gå runt där lite innan spelningen började och
gud vad jag älskar Liseberg! Det är så otroligt mysigt och charmigt. Sveriges stolthet.
Vi såg på tre låtar med Miss Li innan vi tröttnande, visst är hon duktig, men alla låtar
låter likadant, i alla fall för dom som inte brukar lyssna på henne mycket.
Men alla artister har ju sitt klang såklart. Men allt som allt var den en mysig dag/kväll.

Nu sitter jag här och dricker te, tänkte göra god frukost men jag orkade inte så det blev
te i stället, vilket också är gott. Jag tror att jag ska träffa Simon idag, och ikväll blir det fest.
Det blir nog nice (Y)

Hm, ni får lite bilder från gårdagen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0