Onsdag.

Idag hade jag musiklektion, vilket var sådär roligt. Vi sysslade med teori idag nämligen.
Men en bra grej med dom har lektionerna är läraren. Det slog mig förra veckan hur
otroligt snygg han är! Jag tror att det är för att han är så grym på musik, har spelat med
Håkan Hellström och skit. Jag beundrar ju musikgenin liksom.

Jag förstår inte hur jag har undgått hur snygg han är. Det kanske är våren som busar
eller något, men ja. Han gör i alla fall lektionerna roligare höhö.

Hm, jag fick köpt nya stolar och ett nytt bord till min balkong idag, jag tänkte göra iordning
lite där ute, så det blir lite mysigt. Jag borde ju börja ta vara på att jag har en balkong
liksom, nu är den ju bara där och tar plats typ. Så det ska det bli ändring på!

Imorgon blir det nationellt engelskaprov, och jag börjar bli nervös. Jag kommer säkert
få hjärnsläpp igen, som jag fick förra provet. Menmen, det märker vi.

Nu ska jag se det näst sista SATC avsnittet, innan Grey's anatomy börjar!
Puss!

Jag har äntligen sätt bilderna från grillkvällen. Här är en mindre charmig! haha


Kommentarer
Postat av: John Smith

Madde och Tomas, sitter i ett trää-ääd... :D

2009-05-06 @ 22:54:30
Postat av: madde

Om det ändå vore så väl!

2009-05-07 @ 15:04:52
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0