Sleepy

I natt kunde jag inte somna. Kanske berodde det på alla bullar jag hade ätit
under dagen, eller hostan som vägrade försvinna. Där låg jag i flera timmar
och när jag väl somnade, hann jag sova i en timme innan Johanna ringde
och hade glömt nyckeln. Så jag fick gå upp (kl 4) och låsa upp dörren.
Vem fan är så dum att glömma nyckeln?
Jag kunde inte självklart inte somna om på ett bra tag, somnade väl omkring
halv 6 och vaknade vid nio. Härlig natt!

Jag hittade äntligen fotopapper här, så jag skrev ut bilderna som jag vill
rama in, tyvärr blev dom oskarpa, vet inte vad jag gjorde för fel faktiskt.
Får väl försöka en gång till. Jag vill verkligen få det gjort idag!!

Här är bilderna som jag ska rama in. Det blir nog fint :)
Om bilderna blir bra vill säga. Vi får hålla tummarna!
Nu ska jag äta lite mat. Puss



Kommentarer
Postat av: pezz

Älskar dig !

2009-05-13 @ 19:30:23
URL: http://jessicaacissej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0