Tight.

Jag var precis inne och kollade på aftonbladets sida på lite nyheter och det
slutade med att jag rent sagt var förbannad. Varannan artikel handlade om hur
man går ner i vikt, hur man får tvättbräda, hur man blir snygg till sommarn etc.
Jag vet att jag redan har skrivit om det här för länge sen, men jag tänker skriva
om det igen. Vad fan händer med samhället? Det är inte konstigt att så många
har anorexia och bulimi med tanke på allt detta. Hur många är nöjda med sin
kropp? Inte många. Man hittar alltid något fel. Det är väldigt sällsynt
med tjejer som har bra självförtoende, hur hemskt är inte det?  
Dumma dumma aftonbladet.

Min hund är också rätt så dum, och Hans. Hon hade ätit choklad som han hade
lämnat framme, så dom fick åka ändå till Göteborg med Tossan. Men hon mår
bra, som tur är. För er som inte vet så är choklad livsfarligt för hundar.

Aja, nu ska jag läsa lite geografi, eller spela sims. Puss


Kommentarer
Postat av: Jessi

Du har så rätt så rätt! människor har blivit så patetiska när det gäller utseendet!



tycker om din blogg!

2009-05-03 @ 19:02:53
URL: http://jessicatell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0