Betyg är inte allt.

Jag får inte plats att sitta på knä på min stol. Det var en stor besvikelse.

Nu i slutspurten på terminen, har jag mer att göra än någonsin.
Prov löper av varandra, Urix om 1 vecka och två dagar, piercing = bråk med mamma,
plus massa mer. Men jag måste erkänna att jag gillar det. Det är kul att ha massa
att göra, fast jag skulle behöva en ledig dag eller två. Men snart kommer
sommarlovet, och då får jag flera veckor ledigt istället, det är inte fy skam!
Så ja, livet leker nu känner jag. Jag har även fått tillbaka min kämpeglöd,
vilket var på tiden! Synd att den kom när det är en månad kvar i skolan.. men
det är bättre än inget. Oh, jag fick MVG på geografiprovet, vilket var en stor,
underbar överraskning. Det gick tyvärr inte lika bra på eng-nationella, men fan,
världen går inte under för det! Jag har lagt allt för mycket känslor på betygen kom
jag på. Allt hänger inte på dom. Man kan komma långt på karisma och envishet,
man behöver inte ha alla MVG liksom, jag kommer klara mig ändå.
Det ska jag se till.

Nu till något helt annat. Jag har aldrig gillat Mariah Carey, jag tycker att hon
verkar uppblåst och divig. Men hon har en underbar röst, det kan jag inte säga
annat än. Det är en låt som jag verkligen älskar med henne. Hero, vilken ni säkert
har hört. Sedan tycker jag att hon slösar ut sin vackra röst när hon är med i jävla
rapplåtar. Hemskt! Sånt blir jag så sur av.

Här kommer "Hero" i alla fall. Ni kan ju passa på att lära er ett nytt språk av klippet
också. Jätte bra ju :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0