Valborg.

Valborg var trevligt, förutom att 90 %, nej nu var jag orättvis, 95% av alla som vi var med
var Partille Johnnys och såna i kvinnligt kön också då. Vi kände väl oss lite fel kanske.
Speciellt jag när jag sa ett ironiskt skämt, och fjortistjejen inte fattade det över huvud
taget :( Det kändes lite i hjärtat.
Jag har inte riktigt fattat grejen med fjortisar. Självklart kan man använda foundation
(jag gör det själv) och andra produkter, men det finns fan en gräns. Jag får alltid en
syn framför mig när jag ser såna, typ att dom tar av sitt smink med en skrapa eftersom
det är så mycket. Sofia förslog även aceton höhö. Ingen kan väl tycka att det är snyggt
eller? Tyvärr visar det sig finnas massa av dom, men ärligt, hur fina blir dom utan
sina 200 lager foundation? Aja, smaken är som baken, men jag gillar dom inte.

Jag har skoskav. Har fått en ordentlig blåsa på tån och jag har inte vågat ta av plåstret
från hälen än, rädd för vad som ska gömma sig där under. Grejen är att jag inte har
fått skoskav av dom skorna förut :O Weird.

Aja solen lyser och himmeln är blå. Jag ska väl ta lite frukost nu. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0