Värme

Tro det eller ej, men jag har fått bikinilinje. Det är ballt.
Men nu tänker jag inte gå ut mer idag, det finns en gräns.
Eller ja, kanske tar en promenad sen eller något, men det är helt
enkelt för varmt för mig. Man blir helt slut. Iförsig var jag trött
redan när jag vaknade, blev lite sent igår och vakna som vanligt för
tidigt. Har försökt plugga lite spanska, men det går inte vidare bra.

Idag är det bal för treorna, det menas att min kära Joy ska var uppklädd
och fin, men jag mår inte vidare bra så jag orkar verkligen inte kolla.
Men jag hade gärna kollat på henne. Förhoppningsvis får jag se bilder
senare. Nu ska jag sova lite och sedan ta tag i spanskaskiten!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0